Acasă » Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
- sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok apoi folositi butonul plaseaza comanda si completati campurile necesare - operatiune ce necesita crearea unui cont si logare; sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact; - sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.

In scurt timp veti fi contactat de catre noi pentru confirmarea comenzii.

sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

- Livrarea se face prin curier rapid.
- Durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc.
- Costul livrarii ( trifele sunt aferente serviciilor de curierat noi nu facem decat sa vi le comunicam si sa le adaugam la pretul produsului) respective.
- Oferta "transport gratuit" este valabila pentru localitatile in care se afla sediu Fan Courier
- Pentru localitatiile care nu au sediu Fan Courier se percepe o taxa suplimentara / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Fan Courier

sus la intrebari

Cum si cand platesc?

Plata se poate face:
- fie in avans, prin transfer bancar, direct in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs aferente, fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra s-au chas in cazul in care ridicati personal coletul.

sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata pentru persoanele fizice nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate!

Pentru persoanele juridice (magazine, firme de distributie, revanzatori) exista acesta posibilitate dar numai in baza unui bilet la ordin avalizat de banca.

sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor adica comform normelor in vigoare. Garantia se acorda doar la service-ul autorizat de la sediul firmei in baza unui process verbal intocmit intre client si furnizor. Nu se acorda garantie produselor care au fost utilizate in conditii impropri respectiv au fost expuse la umiditate accentuate, intemperi, s-au actiuni mecanice fortate cum este lovirea, torsiunea, strivirea etc, exemplu:
- produsul nu a fost fost cumparat de la firma noastra si nu a fost folosit numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare.
- pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect, a carui serie trebuie sa fie integrala, identificabila si nealterata
- garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, precum si datorita unor instalari, modificari sau adaptari necorespunzatoare; in cazul nerespectarii conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare sau conditii ce contravin standardelor tehnice ale produsului; au fost utilizate in conditii impropri respectiv au fost expuse la umiditate accentuate, intemperi, s-au actiuni mecanice fortate cum este lovirea, torsiunea, strivirea

Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile

Certificatul de garantie nu este transmisibil de la un produs la altul.

sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi inlocuit gratuit cu un produs nou, in termenul prevazut de lege si cu respectarea normelor prevazute mai sus la punctul durata de garantie a produselor.

sus la intrebari

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:
- Folosirea produselor in conditii improprii
- Prezenta unor substante chimice, umezeala, temperaturi ridicate sau foarte scazute
- Deficientele de functionare produse prin deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului
- Curatirea produsului cu substante de uz casnic sau alte modalitati nerecomandate de catre producator
- Interventia unei persoane neautorizate de catre service-ul producatorului

sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati in scris in maximum 24h si sa precizati numarul si datele comenzii precum si elementele din e-mail nostru de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii. Fara acesta procedura nu ne asumam modificarea ceruta de dumneavostra in calitate de client.

sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.

sus la intrebari

Returnarea produselor. Cum procedez?

Costurile implicate cu returnarea produselor care fac in mod justificat obiectul garantiei sunt suportate de catre noi iar costrurile de transport vor fi rambursate catre client

In cazul in care un produs prezinta s-au se defecteaza in termenul de garantie este obligatoriu sa ne contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul , sa primiti acceptul nostru cu privire la sesizare si tot in mod obligatoriu de a face dovada in scris, cu minim poza anexata ca produsul este defect.

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 10 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este obligatoriu sa ne anuntati telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.

Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
- in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari jucariiproducator@gmail.com
- - produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, sa contina ambalajul original impreuna cu toate accesoriile si intructiunile aferente in stare perfecta.
- produsul trebuie sa fie insotit de factura si toate celelante alte acte primite in original.
- firma noastra va returna clientului contravaloarea produsului in tremen de 30 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.

Costurile de transport dus - intors cat si costurile returnarii contravalorii sunt suportate in intregime de catre client in acest caz . In cazul in care clientul renunta la produse total sau partial aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar si in cazul in care a beneficiat de transport gratuit. Daca costul transportului de returnare este mai mica decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinatie" acest cost se va scade din valoarea de returnata. Nu se accepta trimiterea produselor catre firma noastra cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele trebuiesc mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii nostri. In cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) firma noastra poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

sus la intrebari
  • Haba

Despre noi

Suntem o companie tanara si reprezentam renumita companie germana Haba GmbH in Romania. Scopul noastru este de a prezenta si comercializa produsele acestei companii care au unul din cele mai ridicate standard de calitate si design.

Copii nostril merita ce este mai bun !

Contact

GREEN FOOD S.r.l
Str. Principala nr. 71
Loc. Avramesti, Jud. Harghita
CUI: 24248462
J08/2017/2008
Cont: RO62RZBR0000060016726733
Banca: Raiffeisen

Design & Product Manager: G. Nicolae
Telefon: +40 736 655 538
Email: jucariiproducator@gmail.com

Urmăreşte-ne pe Facebook